Kwaliteitszorg

Wat is voor u als opdrachtgever belangrijk? Dat horen we graag, zodat we daar vanaf het eerste contact met u op in kunnen spelen. Kwaliteitszorg blijft vervolgens belangrijk totdat ú vindt dat wij ons werk goed hebben afgerond.

Gedragscode, kwaliteitseisen en professionalisering

NRTO Als uitgangspunt voor ons handelen, hanteren wij de gedragscode van de Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO). In het kader van de deskundigheidsbevordering volgen onze trainers
ook regelmatig taaltrainersdagen bij de NRTO. Kijk op nrto.nl

Europese richtlijnen voor trainingen op het juiste niveau

Onze taaltrainingen sluiten goed aan bij het niveau en de taalvaardigheden van de cursisten. Wij hanteren daarbij de richtlijnen van de Council of Europe.

Certificaat voor cursisten

Eurolangues heeft een eigen certificaat. Wij reiken dat uit aan iedereen die een training heeft gevolgd. Belangrijk dat een cursist minimaal 80% van de lessen heeft gevolgd en dat het gewenste niveau is bereikt.

NRTO-keurmerk

NRTO KeurmerkOp 2 januari 2017 heeft Eurolangues het NRTO-keurmerk ontvangen. Het NRTO-keurmerk is een onafhankelijke erkenning voor kwaliteit in de private opleidingenmarkt, afgegeven door de NRTO.

Meer weten? Kijk op NRTO-keurmerk

CEDEO-erkenning voor klanttevredenheid

alt text Elke twee jaar voert de Stichting Cedeo Bedrijfsopleidingen een klanttevredenheidsonderzoek uit. Het laatste was in 2017. Wij blijken in ruime mate te voldoen aan de kwantitatieve en kwalitatieve criteria om het predicaat ‘Cedeo-erkend’te voeren. Meer weten? Kijk op cedeo.nl

Professionele nazorg

de geschillencommissie Bent u na afronding van een opdracht niet tevreden? Laat het ons weten, dan gaan wij direct op zoek naar een passende oplossing. Mocht dat niet lukken? Dan kunt u terecht bij de geschillencommissie; de instantie voor consumenten- en zakelijke geschillen, waarbij Eurolangues is aangesloten. Kijk op geschillencommissie.nl

‘Wij doen graag zaken met Eurolangues omdat we goed kunnen overleggen over de inhoud van de opleidingen en vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding. ‘
Opdrachtgever in de agrarische sector

‘Heel plezierig om na afloop van een training even bij de opdrachtgever langs te gaan om de evaluaties te bespreken. ‘
Gera Boelens-Douma, directeur Eurolangues

Contact

Wij staan u graag te woord!
Bel: +31(0)58 288 1314 of
vul het contactformulier in.